wtorek, 11 lutego 2014

Wstałam koło 10.30 :) Mój mały siostrzeniec wołał mnie z dołu a jak wołał ? hehe CHUDA CHODZ! ( taki szkrab niecałe dwa latka, takim niewyraźnym językiem hehe) a dlaczego tak? mojego D siostra go wyszkoliła, że ma tak mówić, ona wie że mam na punkcie odchudzania jobla ale po co to robiła? nie wiem,.. miłe to ale po co się oszukiwać ? wyglądam jak słoń a ona karze dziecku mówić CHUDA yy ale mniejsza o to... więc zeszłam na dół zrobiłam małą kawkę i ciemną bułeczkę z miodem;) to miało pewnie z 300 kcal więc jeszcze stówka ;) Na razie czuje, że jest dobrze hmm może dlatego że minęło jakieś 3 h od kiedy jadłam w każdym bądz razie musze dać radę ! :) Ogólnie tak dziwnie jest, nie wiem dlaczego... potrzebuje kasy a z tata ostatnio nie mogę się dogadac, chyba nikt z tego domu, nie wiem co mu jest ale zamyka się wszedzie sam, nie pogada, nie spędza z nami czasu... boli mnie to i na sama myśl chce mi się płakać... Dziś chce upiec ciasto drożdżowe ( które uwielbiam) dla rodzinki hmm będzie ciężko no ale... Dziś mam zamiar usiąść do matmy, bo tydzien ferii za mna a jeszcze do nauki wgl nie usiadłam ;/ a matura zaraz a ja sie czuje sie z tego przedmiotu na siłach... Myśle ostatnio często nad kierunkiem studiów, chce iść na psychiatrie ale w necie nie ma żadnych konkretnych info na ten temat i jaka szkoła wiem tylko, że to kierunek medyczny... chciałabym zaocznie studniować jeśli jest wgl taka możliwość...
Zaraz uciekam na zakupy, muszę także wymyślić cos na wieczór walentynkowy ale kompletnie nic mi na mysl nie przychodzi :(
Jeszcze dziś cwiczenia :D
Czuje, że ten dzień będzie dobrym dniem :D :* KOCHAM WAS:*

2 komentarze:

  1. Dzieciaki są słodkie, ale skoro tak siostra każe mu wołać, to znaczy, że jest w tym ziarenko prawdy i jesteś chudzinką :*
    ze studiami musisz siąść i poczytać wszystkie oferty, bo naprawdę jest tego dużo, polecam kawę/herbatę i kilka godzin przed komputerem w celu znalezienia najlepszej opcji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No to witaj w klubie, już ponad tydzień ferii minął, a ja się nawet nie rozpakowałam. Ech, te lenistwo. Nie zabierajcie mi go :c

    Trzymaj się, CHUDA, i żebyś była jeszcze bardziej chuda XD ;*

    OdpowiedzUsuń