poniedziałek, 3 lutego 2014

Hej kochane ! ;)
Wczorajszy dzień był dobrym dniem, zero jakichkolwiek słodyczy prócz bułeczki z dżemem ! ;) Niedziele spędziłam praktycznie w domu ale ciągle na nogach, mamy z chłopakiem duże mieszkanie ponad 300 metrów kwadratowych więc jest co robić;p Potem kawka u moich rodziców, zaznaczam ja tylko kawka! ;D mama wystawiła tone ciastek, ciasteczek, czekoladek itp ale nawet nie mnie nie ruszały :D ogólny bilans niedzielny wyniósł około 1100 kcal ;) Stwierdziłam, że głodzic nie ma się co bo ruch jest najważniejszy a efekt bedzie ! ;) Będę codziennie mieściła się do 1200 kcal, oczywiście są dni kiedy udaje się zjeść nawet i 600 czy 800 :) Nie ćwiczyłam bo tak naciągnęłam mięśnie że chodzić nie mogłam hehe ;p
Poniedziałek ! ;)
Pobudka koło godziny 8.00 ale tak dobrze, że leżało że wyszło na to że z łóżka wyszłam koło 10.30, szybko pościeliłam łózko ubrałam porannik i kuchnia, tak mi się chciało kawy mmmm ;D zrobiłam kawkę a do kawki hmmm no drożdżóweczka z kruszanką i mały kawałek z makiem, jakieś 500 kcal razem ( skąd drożdzówki? przyjaciółki miały przyjechać więc mój kochany kupił na rano 4 drożdzówy do kawy ) potem poszłam się ubrac i ogarnąc twarz w sensie makijaż;) przyjechały... Wszystkie moje przyjaciółki prócz jednej mają już dzieci więc zabrały ze soba małych łobuzów hehe ;) Lubię dzieci ale oni to jakoś szczególnie działają mi na nerwy ;/ nie wiem dlaczego... Stąd właśnie, że dzieci było moze z 30 minut i pojechały;/ Ale zdążyłyśmy troszkę pogadać sobie ;) Zabrałam sie po ich wyjeździe za sprzatanie;) wczoraj przywiezlismy do domu dwa nowe fotele z jasnej skóry i dziś je szorowałam ehh pół godziny na jednym spędziłam, ale co ważna spaliłam przy tym troche kcal bo byłam naprawdę zgrzana.
Teraz siedzę i piszę do was :) Plan na cały dzień? Jak najmniej zjeść i zrobić coś pożytecznego okna chciałam umyć zawsze jakiś ruch :) A jak u was początek tygodnia ?:)
Buziaki;*
Dziękuje, za rade dotyczącą LINEA ! wezme do końca listka i nie kupię więcej a za to kupię herbatki polecane przez was !! ;)
Trzymajcię cię!!!:*

                                               


3 komentarze:

  1. Ale super fajnie że masz takie duże mieszkanie... też bym takie chciała a nigdy mieć nie będę :(
    Widzę, że wreszcie masz jakąś pozytywną energię i oby Cię ona nie opuszczała.
    Trzymaj się Słońce ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie pozytywnie :) Super :) Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że masz takie pozytywne nastawienie :) Dużo ruchu, super bilanse (ja też staram się od teraz na 1000 - 1200 przejść). Bosko! Oby tak dalej :)
    Trzymaj się cieplutko i tak pozytywnie jak teraz :) Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń