czwartek, 13 lutego 2014

Anty walentynki????

Hej Kochane! Dietka jak na razie mi wychodzi, zobaczymy efekty ;D
Jutro walentynki... hm jakoś brak ochoty na to "świętowanie" wiecie dlaczego...
Mamy jechać do kina i "kolację?" yyy zobaczymy....
Ostatnie dni ferii i do szkoły znów! boże jak mi się nie chce tam wracać... Jutro kupuje nowy telefon, mój wymarzony ehh drogi troche jest;/ ale sama chęć posiadania jego była silniejsza...
Dzisiejszy dzień? No dobrze;) Byłam dziś u mojej dobrej kumpeli, ma ona swój salon kosmetyczny i często jestem jej klientką;) dziś byłam na solarium bo już po prostu byłam taka blada a jak jestem taka  blada nie podobam się zobie, mam taką dziwną twarz, brzydką bleee... przy okazji wyregulowałam i zrobiłam henną brwi;)  Pije bardzo dużo kw w ciągu dnia z 4 filiżanki minimum, lubię kawę (piję rozpuszczalną tylko) ale też ją piję tak często bo przeczyszcza mnie po niej, po każdej filiżance praktycznie więc kolejny pozytyw ;)
Dziś jakoś nie miałąm w cągu dnia czasu na ćwiczenia ale postaram się dziś jeszcze coś porobić ;D
A co u was moje kochane??:* <3
Wstawiam kilka zdjęć które zarazem mówią o miłości nawiązując do jutrzejszego dnia a z drugiej strony... Już dawno nie czułam się tak, nie czułam się szczęśliwa będąca w D ramionach.... Dobrze, że parki na zdjęciach przedstawiają optymistyczną stronę związku... ;) Spójrzcie jakie one chudzinki ahh <3







6 komentarzy:

  1. Uwielbiam kawę i na mnie działa podobnie ;)
    Brak planów na walentynki, bo każdy wiązałby się z jedzeniem, a tego nie chcę :D
    Wspieram i trzymaj się kochana!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)
    Dobrze że dieta Ci dobrze idzie :) Trzymaj się kochana ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że radzisz sobie tak dobrze z dietą! Taki wypad do kosmetyczki musiał Ci nieźle humor poprawić :) Tak sobie myślę, że i mi by się coś takiego przydało ;p
    Trzymaj się! Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nie obchodzę walentynek ♥ (PS Mój blog jest aktywny :) https://absolutelyimperfectb.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. malymotylek-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń