czwartek, 30 stycznia 2014

IMIENINKI !!! :)

Witam was! :) Dziś moje imieninki, niby nic wielkiego ale cieszę się zawsze z tego dnia dlatego, że jedynie z nielicznych osób w mojej rodzinie babcia z ciocią zawsze o mnie pamiętają i przyjeżdżają w odwiewdziny. Z tej okazji upiekłam dwa ciasta : szarlotkę i 3bita ! :)
Śniadanko: dwie małe kromki razowego chlebka z lekką szynką + serek wiejski
- mały grzeszek, kawałek ciasta ehh:( wiem nie powinnam !! ale ja zawsze jak zgrzesze to od razu pokutuje:)
Dziś zjem jeszcze gorący kubek pomidorową- około 80 kcal ! i nic więcej ;) dam rade !! ;D Dziś na 19 do 21 idę na zumbe i na aerobik także jeszcze wyjdę na minus a przecież o to chodzi !!! :D
Muszę Wam powiedzieć, że ta wasza nieliczna grupka osób wspierających mnie jest naprawdę mała ale za to jakie macie dobre serduszka i pisane przez Was komentarze naprawdę dużo dla mnie znaczą i liczę bardzo się z waszym zdaniem. Chcę być szczera wobec Was i nawet jeżeli popełnie błąd będe o tym pisała bo ukrywanie nie ma żadnego sensu, sama bym się oszukiwała a nie o to chodzi, chodzi o to by sie wspierać i sobie pomagać !!:)
Od poniedziałku zaczynam miesięczny " maraton ćwiczeniowy" zapisałam się na aerobik w poniedziałki i czwartki we wtorki zaś step a w piątki trening wytrzymałościowy:) środę i weekendy zorganizuję sobię jakoś sama w domku:)
A jak wasze podejście ?? Ja jakoś jestem dobrej myśli, że w końcu się uda :D i że dobije do 55 kg a jak uda się to to będę zdobywać nowe cele ;D
Miłego DNIA!!! :*


7 komentarzy:

  1. Ja też schudłam kiedyś i wszystko mi wróciło. Schudłam z wagi 70kg do 57kg. Niestety po zakończeniu diety rzuciłam się na żarcie i pół roku później było 66kg... Znowu walczę ;) Fajnie ,że zapisałaś się na aerobik itd. Jeśli tylko utrzymasz dietę to na lato będziesz miała piękne ciałko :D trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) dodaje do obserwowanych i będę tu do ciebie wpadać :* wydajesz się być osobą pełną energii a to dobrze :) to jest mega ważne, super, że masz pozytywne podejście :) w blogach fajne jest to, że nie jesteś sama z dietą :) ta społeczność jest moim zdaniem jak rodzina <3 zapraszam też do mnie http://motyl-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet pomimo tego ciasta (co spaliłaś i tu Cię podziwiam) to masz świetny bilans :) A to, że ćwiczysz to już wgl jest super sprawą, bo ja już od ponad tygodnia nie mogę się do tego zabrać. I do tego jeszcze masz takie ambitne plany co do następnych ćwiczeń! Motywujesz :*
    Szczerość na blogu to podstawa. Przecież nikt nikogo tu nie zna, nie ocenia pochopnie i nie ma się czego bać, a o ile lżej się człowiekowi robi jak się z czegoś "wygada" :)
    Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, żebym dodała Cię do moich motylków i wspierała :*
    Powodzenia! Trzymam za Ciebie kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ciepłe słowa z waszej strony !! ;D oczywiście, że nie mam nic przeciwko abyście dodały mnie do obserwowanych, wręcz bardzo mnie to cieszy :) Witam was w gronie! ;) WSPIERAMY SIĘ DZIEWCZYNY !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin ;)
    Też Cię dodaję :) Bilans i tak masz ładny
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń z okazji imienin!! <3 super energia od Ciebie bije !!! ;)
    Wspieram z całego serca!! :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze z okazji imienin kochana :) ciastem się nie przejmuj i tak je spaliłaś :) trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń