sobota, 8 lutego 2014

Już jestem ! :)

Przepraszam was, że znów mnie nie było wczoraj... Siostra już pojechała, tak smutno jakoś:( pusto w domu... Jeden plus z tego, że mogę już jeść po swojemu no i że mogę być tu z wami...
Wczoraj jeżeli chodzi o jedzenie nie było najgorzej, dziś już jest super, gdy mniej jem tym jestem bardziej szczęśliwa, radosna, tryskam energią za to gdy jem dużo moje życie traci z minuty na minute sens.... Nie mogę sobie poradzić ze stanami depresyjnymi, to jest straszne ! jestem taka słaba....
Teraz siedzę sama, ZNÓW sama... głowa mnie coś boli od wczoraj i jakoś tak dziwnie. Zjadłam dwie małe kajzerki z niskosłodzonym dżemikiem plus kawa ( u mnie kawa z czymś słodkim=  wc) także plus :)
na dziś planuje może jakąś zupke zjeść i nic poza tym. Zaraz jadę na zakupy więc kupię to herbatkę czerwoną.
Napisze jeszcze dziś i odwiedze was! ;) teraz zmykam bo czas mnie goni.

Kocham Was!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

8 komentarzy:

  1. Pamiętaj, że mentalnie jesteśmy z Tobą:)
    Trzymaj się cieplutko<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie widzę :3
    Miłych zakupów ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Posłuchaj sobie muzyki :> może ciut Ci pomoże na depresję
    Udanych zakupów =]

    OdpowiedzUsuń
  4. A bycie sama w domu to pozytywna rzecz, więc nie wiem na co Ty narzekasz ;)
    Chudnij *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię być sama w domu, polecam zrobić sobie zabieg upiększający, ja mogę się bawić kilka godzin w paznokcie, skórki, piłowanie i malowanie, kocham to poprostu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :*
    Trzymaj się tam i zrób może coś dla siebie, żeby zapomnieć choć na chwilę o depresji ;)
    Wprowadź może jakieś warzywa i owoce. Przydadzą Ci się witaminy :D

    http://bee-butterfly.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Posłuchaj muzyki, może Ci to pomoże :) Pamiętaj że masz Nas :) Zawsze będziemy z Tobą kochana :) Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na samotność polecam oglądanie filmów, seriali, słuchanie muzyki albo po prostu ćwiczenia :) I w największym dołku pamiętaj, że my tu jesteśmy i trzymamy za Ciebie kciuki :* Będzie dobrze! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń